صبر کن سهرابگفته بودی قایقی خواهم ساختقایقت جا دارد؟من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم...آری تو راست میگویی:آسمان مال من استپنجره, فکر, هوا, عشق, زمین مال من استاما سهراب تو قضاوت کن!!! بر دل سنگ زمین جای من است؟من نمیدانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست...کجایی سهراب؟آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند... وای سهراب کجایی آخر؟ زخم ها بر دل عاشق کردند، خون به چشمان شقایق کردند... تو کجایی سهراب؟که همین نزدیکی عشق را دار زدند،همه جا سایه ی دیوار زدند...کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی است! دل خوش نایاب است!دل خوش سیری چند؟!صبر کن سهرابقایقت جا دارد؟+نوشته شده در شنبه دوم دی ۱۳۹۶ساعت 13:41 توسط رضا غلامی | وبلاگ شخصی رضا غلامی فارسانی...ما را در سایت وبلاگ شخصی رضا غلامی فارسانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 487 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:25
ما را در سایت وبلاگ شخصی رضا غلامی فارسانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 501 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:25